شناسهٔ خبر: 175552 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

واگذاری ۲۵۰ واحد مسکونی در جنوب استان بوشهر

دستغیبی مدیر کل راه وشهرسازی بوشهر همزمان با هفته دولت ۲۵۰ واحد مسکونی شهری و روستایی به جامعه هدف تحویل و ۵۰۰ قطعه زمین مسکونی به واجدین شرایط در شهرها و روستاهای شهرستان دیر و کنگان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بوشهر، سید محمود دستغیبی با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت به طرح‌های افتتاحیه در استان بوشهر پرداخت و اظهار کرد: در هفته دولت طرح‌های حوزه راه و شهرسازی استان بوشهر با اعتبار یک‌هزار و ۴۸۸ میلیارد تومان افتتاح شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از افتتاح ۹۶ واحد نهضت ملی مسکن برازجان خبر داد و گفت: در این طرح ۱۰۸ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

وی افتتاح باند دوم کمربندی گناوه با ۳۰۰ میلیارد تومان به طول ۷ کیلومتر را از دیگر طرح‌ها عنوان و خاطرنشان کرد: در این هفته باند برگشت محور جاده‌ای آبپخش به میاندشت در دشتستان با ۱۵۰ میلیارد تومان به طول ۵.۵ کیلومتر افتتاح شد.

دستغیبی از افتتاح بزرگراه اهرم به برازجان به طول ۵.۵ کیلومتر و اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان خبر داد و بیان کرد: بهسازی محور خورموج، لاور شرقی و دشت پلنگ به طول ۴ کیلومتر و اعتبار ۳۰ میلیارد تومان زیر بار ترافیک رفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر افتتاح محور ساحلی بنادر دیر به کنگان به طول ۸.۸ کیلومتر و سرمایه‌گذاری ۷۰۰ میلیارد تومان را از دیگر طرح‌های هفته دولت برشمرد و گفت: در مجموع طرح‌های راه و شهرسازی استان بوشهر در هفته دولت با سرمایه‌گذاری یک‌هزار و ۴۸۸ میلیارد تومان افتتاح شد.

وی میزان اعتبارات برای اجرایی شدن طرح‌های هفته دولت در حوزه راه و شهرسازی استان بوشهر را ۳۲۵ میلیارد تومان عنوان و خاطرنشان کرد: آماده‌سازی سایت نهضت ملی مسکن در شهرهای اهرم، نخل غانم، دیلم، امام حسن، مال قائد، بوشکان و کلمه از جمله این طرح‌ها است.

دستغیبی از آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح ورودی شهر گناوه با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان خبر داد و تصریح کرد: در هفته دولت ۵۰۰ قطعه زمین مسکونی در شهرهای دیر و کنگان به واجدین شرایط در بخش‌های طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن آغاز شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر ادامه داد: در این راستا یک‌هزار قطعه زمین مسکونی در شهرستان بوشهر به جامعه هدف در حال واگذاری و تحویل است و هم‌زمان با هفته دولت تحویل ۲۵۰ واحد مسکونی شهری و روستایی به جامعه هدف و واجدین شرایط در شهرها و روستاهای شهرستان دیر و کنگان آغاز شد.